Administracija

Neizbježna papirologija

Alat za rad virtualnog asistenta,laptop za administraciju i organizaciju

Ne trebate nas zaposliti

Trebate nam točno objasniti zadatke koje ste pripremili za nas.

Lako ćemo našu ponudu prilagoditi vašim potrebama bez obzira koliko ste mali ili veliki.

Ovo je prilika za izgradnju povjerenja i na toj prilici smo zahvalni.

Usluge koje pružamo :

Poslovna asistencija:

  • priprema dokumentacije za vaše knjigovodstvo (URA, IRA, putni nalozi, praćenje troškova…)
  • izrada i slanje ponuda
  • izrada i slanje narudžbi
  • kreiranje i slanje izlaznih računa 
  • istraživanje tržišta i konkurencije
  • pismena i usmena poslovna korespodencija na hrvatskom, engleskom i  njemačkom jeziku
  • zakazivanje sastanaka
  • vođenje naplate potraživanja uključujuči slanje podsjetnika za plaćanje
  • vođenje i organiziranje e-mail pretinca 
  • upravljanje datotekama
  • izrada powerpoint prezentacija
  • priprema i slanje newslettera

Osobna asistencija:

  • osobna on-line kupovina
  • zakazivanje termina i sastanaka
  • istraživanje destinacija za privatna putovanja
viroom cjenik administracija

Javite nam se

Pošaljite nam upit

Scroll to Top