Kako do prvih klijenata
Kako u virtualnom okruženju naći kupca/klijenta
Imate odličnu ideju i čini vam se da će čim je ugledala svjetla interneta stići prvi klijenti odnosno kupci. Rijetki su sretnici kojima to i uspije. Ili je ideja jedinstvena ili su čarobnjaci digitalnog marketinga. Većina ostalih on line poduzetnika moraju preživjeti onaj početni period od realizacije ideje do prvih kupaca.
Od edukacije do edukacije
Dovoljno je baciti letimični pogled po bespućima internetskog svijeta da se zaključi da je previše sličnih ma koliko se svi upinjali u svojim nastojanjima da budu različiti.
Na raznim edukacijama i webinarima možete skupiti znanja i taktike kako ugoditi uhu i oku prosječnog korisnika društvenih mreža. Marketeri su razvili sveobuhvatnu znanost koju je preporučeno slijediti. Ona se ponaša po svojim zakonitostima kao i ostale znanosti. Nakon dvije tri edukacije postaje vam jasno da svi slijede iste principe. Ali nitko da vas odvede za ručicu i pokaže što vam je činiti, kuda progurati baš vas i vašu ideju. U jednom trenutku kada se nagutate savjeta koji “jedini rade” dođe vam da sve bacite i odustanete. Vaša web stranica ima malo pregleda, imate par pratitelja na društvenim mrežama i sve govori da je uspjeh vrlo daleko iako ste usvojili i primijenili sve savjete.
Trenutak za biografiju
Baš taj trenutak je onaj iz poduzetničke biografije tako upečatljiv dio kada uspješni poduzetnik kaže: “ Nisam odustao”, “ Ja sam tvrdoglav”, “ Bio sam uporan”, ” Nije me slomilo”…Došao je trenutak kada su se stvari posložile i krenule. Trebalo je samo izdržati. Oni koji nisu izdržali nisu ni uspjeli.
Zato dragi online poduzetniče ili poduzetnice prođimo par točaka koje bi trebao/la napraviti i ako jeste, ako stvarno jeste rezultati će sigurno doći, samo hrabro:
- jeste li odabrali biti prisutni na društvenim mrežama gdje se nalaze vaši budući klijenti ili kupci bez obzira što preferirate neke druge privatno
- objavljujete li svoje sadržaje redovito u jednakim vremenskim razmacima
- sudjelujete li u grupama i zajednicama koje okupljaju vašu ciljanu skupinu na društvenim mrežama tako da komentirate ili dijelite savjete, dijelite zanimljive sadržaje
- spremate li neki vrijedan sadržaj koji želite podijeliti svojoj ciljanoj skupini besplatno ( e book, grafiku, webinar…)
- nastojite li se pridružiti ljudima u svojoj industriji na konferencijama, meet-upovima ili radionicama kako bi proširili svoju bazu kontakata
- planirate li se baviti email marketingom
I na kraju, ali najvažnije, jeste li svim svojim prijateljima i znancima objasnili čime se bavite i koliko je sjajna vaša ideja jer su upravo oni najmoćniji promotori u periodu dok vaši prvi klijenti ne ostave testimonial.
“Trud se može sasvim isplatiti jedino ako osoba odbije odustati.”
Napoleon Hill
